Zjistěte návštěvnost vašeho webu
Existuje mnoho řešení, jak měřit návštěvnost na webových stránkách. Nejprve je potřeba se zamyslet nad tím, pro koho má být počítadlo určeno nebo kolik informací vlastně potřebujeme znát.
- Je-li určeno pouze pro jednoduché sledování aktuální návštěvnosti je asi nejlepší použít počítadla od Blueboard, ty se vyznačují svou jednoduchostí a velkým výběrem různých barevných kombinací.
- Ve stupnici od nejjednodušších po nejsložitější by se na druhé pozici mezi kvalitními měřiči návštěvnosti umístil TopList. Jeho počítadlo využívá v dnešní době ohromné množství především českých webů a blogů. Jejich počítadla jste už určitě někdy viděly. Na výběr máte pouze z normálního a rozšířeného počítadla. Mezi další funkce patří třeba i zasílání týdenních statistik na e-mail.
- Další velice kvalitní a profesionální možností je zvolit počítadla a měření přístupů od NetAgent. NetAgent je čím dál více oblíbený jak mezi webaři, tak blogery a to díky jednoduchosti a slušným statistikám.
Na obrázcích níže můžete vidět, jak vypadá NetAgentí počítadlo a kousek statistik z administrace.
- Jako poslední a zároveň nejlepší možnost pro ty, co chtějí vědět něco více o svých návštěvnících (prohlížeč, stát, doba na webu,…) bych doporučil zvolit Google Analytics. Díky těmto analýzám můžete lépe cílit reklamy, zjistit jak lidé uvažují nebo popřípadě jaký prohlížeč používají a od toho odvíjet své další marketingové strategie. Ještě bych chtěl podotknout, že existuje i aplikace na mobilní telefony, která vám umí zobrazovat aktuální návštěvnost za den třeba na ploše pomocí tzv. widgetu.
Mě osobně ze všech těchto služeb sedl nejvíce Google Analytics. Používám ho i tady na PCDAYS. Pokud ale potřebujete jen jednoduché počítadlo, doporučil bych nějakou z možností výše.
Zdroj náhledového obrázku: http://i.idnes.cz/