T-Mobile se potýká s rozsáhlým výpadkem svých služeb
Největší tuzemský operátor T-Mobile se potýká s masivními výpadky služeb. Problém, který trvá od nedělního odpoledne a stále přetrvává, postihl zhruba dva až tři tisíce klientů, využívající převážně předplacených služeb.
„Výpadek způsobila systémová chyba v souvislosti s přechodem na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Dotčeným zákazníkům bohužel nefungují žádné služby,“ napsal Lukáš Hrabal z tiskového oddělení společnosti T-Mobile.
Na vyřešení problému společnost intenzivně pracuje, vše by mělo být v pořádku ještě během dnešního dne. „Dotčené zákazníky budeme kontaktovat, případnou kompenzaci budeme řešit individuálně,“ dodává Hrabal.
Chyba se dle stížností na sociálních sítích projevuje tak, že telefon při pokusu o volání hlásí nedostatek kreditu.
Celou situaci nadále sledujeme a jakmile budou služby společnosti T-Mobile opět dostupné, budeme vás informovat.