League of Legends – Clash of Fates
League of Legends je hra inspirovaná tvůrci Doty(Defense of the Ancients), herní mapy ze hry Warcraft 3. Vydala ji firma Riot Games. V této hře je systém absolutně stejný jako v Dotě , dva týmy sestavené z 3 nebo 5 hráčů každý (záleží na výběru mapy, ale o tom až dál), bojují proti sobě a snaží se zničit hlavní budovu nepřátelského týmu. V League of Legends na rozdíl od Doty bylo přidáno hodně prvků. Ale v této recenzi budeme celkově hodnotit hratelnost, grafiku, ovládání, stabilitu serverů a podobné základní věci.
1. Hratelnost
Co se týče League of Legends, hratelnost je na velmi vysoké úrovni. Ale nováčci do Online bojových strategií budou mít s touto hrou na začátku velké problémy. Do této hry byla totiž přidána spousta prvků jako IP a RP Systém, Runy, Masteries…ale dá se na hratelnost rychle zvyknout a skutečně výběr prvků je velký co se týče League of Legends v dnešní době.
2. Grafika
Grafická stránka této hry není moc diskutovaná otázka, co se dnešní doby týče. Mnohá komunita na fórech zpočátku v betaverzi a první týdny po officiálním release tuto grafiku dost odsuzovala, protože vypadá „pohádkově“ ale časem si na to lidé zvykli. League of Legends je spíše hra o hratelnosti a in-game akci. Riot Games ale přislíbil, že v Sezóně 2 tento grafický engine pravděpodobně vylepší a obohatí a grafika se tak stane opravdu lepší.
3. Ovládání
Ovládání v League of Legends je prosté, jednoduché a interface in-game je vskutku jednoduchý. Vlastníte hrdinu a pohybujete s ním pomocí pravého tlačítka myši. Každý hrdina má 4 kouzla +2 summoner kouzla, která se ovládají klávesami Q, W, E, R + D a F. Dále zde máme jednoduchý návrat do základny ke studně a obchodu, stisknutím tlačítka B. Poté máme možnost uzamknutí kamery , což znamená , že se nebudete moct po mapě nijak pohybovat myší , ale kamera vám bude směřovat pouze na hrdinu přímo.
4. Stabilita serverů
Stabilita serverů sahá do minulosti než do současnosti a proto se podíváme tam. V minulosti se Riot Games potýkal s mnoha problémy na Evropském serveru. A to jak PvP.Net chatu tak hry samotné (např. tzv. lagy) a nechyběly ani dlouhé fronty na Evropských serverech. Proto nedávno přišel nápad tzv. Splitu Evropských serverů (tento plán již byl uskutečněn a pomohl). V tomto plánu šlo o to rozdělit Evropský server na 2 platformy a to jsou EU West (západní) a EU Nordic and East(sever a východ). Česká republika spadá pod Nordic and East Platformu. V současné době se Riot tedy nesetkává s velkými nestabilitami serveru.
A na závěr si vás dovolím pozvat na dvě ochutnávky „Kompilace zabití“ neboli „Kill Compilation“ a také tím pádem samozřejmě i náhledy do hry samotné.
Takže pokud vás tahle hra případně zaujala, můžete se již nyní registrovat na
https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/index
Děkuji všem, kteří si udělali čas a přečetli si tuto recenzi o shrnutí této hry.
Pro PCDAYS vytvořil: Michael Dustter