Ahoj, vypadá to, že používáte AdBlock... :-)

Usilovně jsme pracovali na zakomponování reklamy, aby nebyla pro čtenáře rušivá. Příjmy z reklam tento web živí, bez nich bychom jej nemohli provozovat. Budeme moc rádi, když to s námi zkusíte a přidáte si nás do výjimek. Děkujeme!

MENU

Byl pozdní večer – první máj – večerní máj – byl práce čas…

me2Zdravím všechny čtenáře, ať už si čtete tento článek z vyhřáté postele v poledne, nebo z plného pracovního nasazení… Vězte, že dnes je kromě času lásky také čas svátku práce! No a jak jej lépe oslavit, než právě prací, že?! Takže zatímco se budete stresovat, že budete mít kavárnu/restauraci opět plnou hostů, možná nebudete. Zapomněli jste totiž na důležitou věc, dát vědět, že vůbec pracujete.

Některé obchody jsou otevřené, jiné zavřené. Kořeny třešní se podlamují pod vahou zamilovaných párů, kam si ale půjdou sednout? Marně budou hledat na místě, které se k tomuto účelu hodí snad nejvíce – sociálních sítích. Přesně tak, většina kaváren, restaurací a cukráren totiž zapomněla své hosty namotivovat, aby šli právě k nim.

Představte si tu prekérní situaci, jste pod třešní 20 km za městem, protože všechny stromy tam už vykáceli a nahradili je za štěrk (rozuměj designové kamínky). Přemýšlíte, kam se tedy vydáte na pouť, aby nebylo zavřeno. Shodou okolností máte ale po ruce svůj chytrý telefon a dokonce jste chytli i 3/4G. Oproti bezdrátovému vytáčenému připojení, známé také pod zkratkou EDGE se vám možná i něco načte. Paráda! Nebo ne tak docela?

Ano, tady idylka končí. V podnicích totiž jaksi zapomněli, že ne každý má v dnešní době teleport, aby se podíval na dveře s cedulkou osobně. Jinde zase vymysleli podivnou věc, že jakoby na protest uprostřed dne zavřou, aby za 3 hodiny mohli opět otevřít. Naposled jsem se podobně vytočil na Silvestra. Jedete fotit, všude kosa jak hrom, chcete si dát něco teplého a celé město vám na 3 hodiny zavře před nosem. Tak je toto normální? A opět, žádná zpráva přes sociální sítě. Na co je tedy máme?

Tisíce fanoušků nedávají svůj like a odběr na stránky jen tak, protože by v hloubi duše dané podniky milovali. Dali jej z důvodu, že se jim tam líbilo a rádi by měli aktuální info, co se na místě aktuálně děje. Všichni správci profilů podobných podniků na sociálních sítích, nebo minimálně na webových stránkách. Tímto vás vyzývám! Zavolejte majitelům, vyžádejte si info o dnešní pracovní době a podělte se s ním se svými věrnými hosty. Potěšíte tím nejen páry, ale i lidi s heslem „Byznys vpřed!“, pro něž ani svátek práce není dost svatý“…

– „Haha, to je hlupák!“ – ne… to je efektivní Facebook marketing v praxi ;-)

Zaměřte se více na sociální sítě! Kvalitní sdělení vám může přinést spousty zákazníků, jen jej musíte lidem podat v tu chvíli, kdy je očekáváno.

Written by:

Published on: 1.5.2015

Filled Under: Hlavní strana, sociální sítě, Téma