Lenovo má nové logo
Na Lenovo zapůsobil trend minimalistického flat designu a společnost se rozhodla ještě více zjenodušit své už tak dost jednoduché logo. Samozřejmě jej i trochu zmodernizovat, nebylo totiž měněné snad už od doby vzniku (1988). Málo kdo také ví, že předtím působila firma několik let pod značkou Legend. Název pro korporaci na současné Lenovo se pak zrodil z latinského Legend Novo – „nová legenda“.
Na českém trhu značka stále ještě působí na některé kupce přespříliš čínským zjevem a proto dávají raději přednost zavedenějším brandům, jako například: HP, Apple, ASUS, Acer, … Samozřejmě zcela nesmyslně, málo kdo totiž ví, že Lenovo v roce 2005 koupilo divizi počítačů a serverů od tahouna IT, společnosti IBM. Řada odolných byznys notebooků s dlouhou tradicí ThinkPad tak pokračuje pod touto značkou. Další zajímavou akvizicí bylo odkoupení divize výroby mobilních telefonů Motorola Mobility od společnosti Google. Nové logo by tak mělo právě pomoci tvářit se více světově, popřípadě Evropsky.
O nový symbol firmy na několik dalších let se postarali designéři z Saatchi & Saatchi New York. Představeno bylo pak na prezentaci nových produktů Tech World v Pekingu. Aktuálně už jej můžete vidět také na na webových stránkách společnosti.
Diskutéři ale mají jasno, je podle nich jde akorát o okopírované logo farmaceutické společnosti Zentiva. Jiní zase vidí jasnou inspiraci v logu značky Dell. Osobně proti novému logu nic nemám, na barevném pozadí vypadá dle mého docela použitelně. Jaký je váš názor?