Lenovo spouští novou kampaň VIBE ON
Společnost Lenovo oznámila spuštění nové kampaně s názvem VIBE ON, která bude zaměřena na celosvětové posílení povědomí o chytrých telefonech Lenovo. Kampaň VIBE ON je založena na přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama.
Kampaň VIBE ON je platformou vytvořenou pro smartphony Lenovo a cílí především na mladé lidi. Klade si přitom za cíl pomoci jednotlivcům jít svou vlastní cestou. Lenovo proto neustále rozšiřuje portfolio chytrých telefonů s nejnovějšími technologiemi a funkcemi, které tito mladí lidé požadují, za nečekaně příznivou cenu.
„Smartphony jsou pro mnoho lidí hybnou silou při vytváření digitální budoucnosti. Tato síla ale ještě není ani zdaleka dostupná pro všechny,” říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo v České republice. „Chceme zbořit zažitý mýtus, že „prémiový“ nutně znamená drahý nebo exkluzivní. Proto kampaň VIBE ON nemá být jen sloganem pro generaci Y, tedy pro mladé lidi mezi 20 a 30 lety, ale vyjadřuje také naše odhodlání pro vytváření inovativních, prvotřídních a především dostupných technologií, které těmto lidem pomohou dosáhnout jejich snů a cílů.“
Filozofie designu, která stojí za produktovou řadou chytrých telefonů Lenovo VIBE je zakotvena ve třech hlavních pilířích – bezproblémovém využití fotoaparátu, rozšířených multimediálních funkcích a adaptivním uživatelském rozhraní VIBE. Skvělým příkladem, který naplňuje tuto filozofii, je nejnovější smartphone Lenovo VIBE Shot. Nabízí kombinaci prémiového 4G smartphonu s vysoce výkonným fotoaparátem, který zahrnuje pokročilý hardware a funkce, které budou milovat jak začínající, tak ostřílení fotografové.