Ahoj, vypadá to, že používáte AdBlock... :-)

Usilovně jsme pracovali na zakomponování reklamy, aby nebyla pro čtenáře rušivá. Příjmy z reklam tento web živí, bez nich bychom jej nemohli provozovat. Budeme moc rádi, když to s námi zkusíte a přidáte si nás do výjimek. Děkujeme!

MENU

Samsung rozšiřuje své služby pro zákazníky a otevírá v Praze první Zákaznické centrum

Nové centrum pro zákazníky slouží primárně jako servisní centrum, po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. Ve spodním patře bude tréninkové a technické centrum pro obchodní partnery.

Praha, 13. března 2012 – Samsung dnes představil nový koncept komunikace se zákazníky v podobě unikátního Zákaznického centra v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze. Toto Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Nové zákaznické servisní centrum navazuje na profesionální přístup servisních techniků společnosti Samsung, kteří jsou odborně vyškoleni a připraveni osobně dojet k zákazníkovi domů a pomoci mu.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd. je předním světovým výrobcem polovodičů, telekomunikačních zařízení, digitálních médií a technologií určených pro digitální konvergenci. V roce 2011 dosáhly její konsolidované tržby výše 143,1 mld. USD. Ve 205 pobočkách v 71 zemích po celém světě zaměstnává přibližně 222 000 pracovníků. Je rozdělena do dvou samostatných organizací, které koordinují činnost devíti nezávislých divizí: Digital Media & Communications, pod níž spadají Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions a Digital Imaging; a Device Solutions, jež se skládá z divizí Memory, System LSI a LCD. Společnost Samsung Electronics si vydobyla uznání za špičkové výsledky, kterých dosahuje při plnění celé řady ekonomických, ekologických a sociálních kritérií, a byla vyhlášena nejudržitelnější technologickou společností z Dow Jonesova indexu udržitelnosti za rok 2011. Další informace získáte na adrese www.samsung.com.

Written by:

Published on: 20.3.2012

Filled Under: tiskové zprávy