Další sňatek v podobě PSA a IBM
Uzavíraní partnerství mezi automobilkou a technologickým gigantem, je dnes běžné. Po spolupráci Mercedesu-Benz s LG uzavírá partnerství také společnost IBM se skupinou PSA (Peugeot a Citroën).
Partnerství IBM a skupiny PSA má umožnit vytvoření zcela nového ekosystému mobilních služeb ve vozech Peugeot a Citroën. Partnerství má rozvíjet nové obchodní příležitosti pro distributory vozů a města, která jsou zapojena do projektu „Smart Cities“.
roce 2020 se očekává, že na silnici bude jezdit vice jak čtvrt miliardy vozidel, která budou využívat mobilní připojení.
„Velmi brzy jsme si uvědomili důležitost konektivity pro zlepšení spokojenosti zákazníků s našimi vozy,“ prohlásila Brigitte Courtehoux za PSA Peugeot Citroën. „Ve spolupráci s IBM poskytneme tyto mobilní služby široké veřejnosti, takže spotřebitelé získají novou úroveň komfortu ve voze a poskytovatelé budou mít nové možnosti, aby mohli nabídnout personalizované služby.“
Partnerství bylo oznámeno již v loňském roce. Nyní se však spolupráce rozšiřuje. Úkolem je vývoj nových mobilních služeb pro vozy PSA. Dohoda je uzavřena na 7 let a týká se nejenom vytváření nových technických řešení, ale také prodeje dostupných služeb.
„Způsoby, jak si usnadnit život a práci, se dramaticky změnily díky rychlému využití mobility a vzestupu používání zařízení s přístupem na internet.“ uvedl generální ředitel Global Automotive Industry, IBM, Dirk Wollschläger a dodává: „V rámci tohoto partnerství s PSA Peugeot Citroën posouváme hranice mobility opět o něco dál a celé řadě odvětví nabízíme možnost konkretizovat přísliby, které umožňují vozy s mobilním připojením.“