Ahoj, vypadá to, že používáte AdBlock... :-)

Usilovně jsme pracovali na zakomponování reklamy, aby nebyla pro čtenáře rušivá. Příjmy z reklam tento web živí, bez nich bychom jej nemohli provozovat. Budeme moc rádi, když to s námi zkusíte a přidáte si nás do výjimek. Děkujeme!

MENU

Slevomat umožňuje poskytovatelům slev hodnotit zákazníky

Již tři týdny mají obchodní partneři Slevomatu možnost hodnotit, jak byli spokojeni se zákazníky, kteří přišli se slevovým  voucherem. Partneři již zaslali více než dvacet tisíc hodnocení a Slevomat obdržel dvě stě negativních referencí, což je méně než jedno procento. Zákazníci, kteří budou vyhodnoceni jako problémoví, nebudou moci dále na Slevomatu nakupovat. Slevomat tak posiluje mechanismy, které mají za úkol dosáhnout vzájemné spokojenosti zákazníků a obchodních partnerů a motivovat obě strany k férovému, poctivém a slušnému přístupu.

„Cílem opatření je posílat k našim obchodním partnerům kvalitní zákazníky, a naplnit tak jejich marketingová očekávání, se kterými za námi přišli,“ říká zakladatel Slevomatu Tomáš Čupr. Slevomat se dlouhodobě snaží eliminovat spolupráci s obchodními partnery, kteří se k zákazníkům s voucherem nechovají jako k plnohodnotnému klientovi. V tom pomáhá hodnocení zákazníků, kteří využili slevový voucher. Hodnocení obchodními partnery funguje na podobném principu. „Stejně jako nespolupracujeme s problémovými a nečestnými firmami, nechceme naším partnerům posílat problémové zákazníky. Budeme se proto snažit všechny motivovat, aby se chovali slušně a byly spokojeny obě strany,“ dodává Tomáš Čupr. Slevomat bude zákazníky motivovat dárky, soutěžemi a VIP programem.


Hodnocení probíhá v internetovém rozhraní, kde partneři označují vouchery zákazníků za uplatněné, tedy v momentě interakce se zákazníkem. Reference jsou vyhodnocovány pomocí počítačového algoritmu, který rozpozná závažnost a četnost negativních hodnocení.


Více o Slevomat.cz

Slevomat.cz je první a největší firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování, která svým uživatelům každodenně představuje výjimečné cenové nabídky na předjednané služby a produkty. Za dobu svého fungování zákazníkům ušetřil již více než miliardu korun a rozšířil svou uživatelskou základnu na více než jeden milion lidí.


Slevomat.cz nabízí své služby v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Liberci, Olomouci, Ústí nad Labem, Teplicích, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Jihlavě, Pardubicích, ve Zlíně a také na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku, Estonsku, Lotyšku a Litvě.

Written by:

Published on: 6.3.2012

Filled Under: tiskové zprávy