Ahoj, vypadá to, že používáte AdBlock... :-)

Usilovně jsme pracovali na zakomponování reklamy, aby nebyla pro čtenáře rušivá. Příjmy z reklam tento web živí, bez nich bychom jej nemohli provozovat. Budeme moc rádi, když to s námi zkusíte a přidáte si nás do výjimek. Děkujeme!

MENU

ClaimCloud – kompenzace za zpožděný let bez starostí

Také jste už zažili tu situaci, kdy se vám zpozdil let i o více než 3 hodiny? Jste přesvědčeni, že vzniklou časovou prodlevu mohla aerolinka ovlivnit? Pak zbystřete, právě se totiž rozjíždí zajímavý online startup přesně pro vás! Nese název ClaimCloud a postará se v případě oprávněného nároku o veškerou agendu spojenou s vymáháním odškodného. Právě další starosti, papírování a nadšení po příletu jsou často důvodem, proč věc většinou necháme být.

V případě, že zákazníkovi je nárok přiznán a finanční částka leteckou společností vyplacena, nárokuje si ClaimCloud 25 % z vymožené částky. Pokud naopak aerolinka z jakýchkoliv důvodů finanční kompenzaci zavrhne, neplatí zákazník vůbec nic.

claimcloud-odskodneni

Podmínky finanční kompenzace

  • letecká společnost má sídlo v EU (všechny lety)
  • zahraniční (mimo EU) letecká společnost, jejíž let z EU odlétá
  • zpoždění při příletu delší než 3 hodiny
  • zpoždění letu bylo z důvodů, které mohla ovlivnit letecká společnost (zpoždění kvůli poruše letadla nebo preventivní technické revizi, zpoždění navazujícího letu) – kompenzace se tedy nevztahuje na zpoždění související se špatným počasím, politickou nestabilitou státu atp.)
  • finanční kompenzaci lze nárokovat až 2 roky zpětně

Samotnou možnost kompenzace využívají dle statistik pouhé 2% zákazníků z 200 aerolinek, na které se tento zákon vztahuje. Podle platné legislativy EU má ale kdokoliv splňující podmínky nárok na odškodnění od €250 do €600. Částka je v zásadě určena delkou letu. Nejčastěji ve třech skupinách, a to pro lety do vzdálenosti 1500 km až €250, pro lety od 1500-3000 km do výše €400 a pro lety nad 3000 km až 600.

Snímek obrazovky 2015-06-17 v 2.04.02

Získání kompenzace

Zákazník má v zásadě dvě možnosti. Buď si nastuduje související legislativu EU a kompletní podmínky leteckých společností, vytvoří formální žádost s danými parametry a následně vede sám vyjednávání, nebo může využít odbornou službu ClaimCloud, která se této problematice věnuje a všechno potřebné vyřeší za něj.

Využití služby ClaimCloudu znamená jen vyplnění jednoduchého on-line formuláře Následně se pouze čeká na reakci letecké společnosti, nebo odborníků z ClaimCloud, kteří mohou mít doplňující dotazy. Veškerou další agendu už vede ClaimCloud, ten nejprve v databázi letů ověří platnost nároku a následně zahájí vyjednávání.

Závěrem

Během měsíce by měla být dostupná ke stažení aplikace pro iOS, v případě zájmu bude určitě následovat i ta pro Android. Budu moc rád, když službu vyzkoušíte a podělíte se s ostatními o zkušenosti!

Written by:

Published on: 17.6.2015

Filled Under: Hlavní strana, novinky