Google mění logo ve velkém stylu
Google slaví dnes 17 let od svého založení, tedy 4.9.1998. Určitě jste již zaznamenali, že společnost díky restrukturalizaci zcela změnila své logo. Jedná se už o třetí změnu za posledních pět let, a pátou v historii firmy. Většinou se jednalo o mírné změny, například změna mezer mezi písmeny nebo drobné úpravy patek. Nyní Google použil zbrusu nové sans-serifové „bezpatkové“ písmo, Product Sans.
Společnost bude novou grafiku postupně nasazovat ve všech svých produktech, animovaný Doodle už překresluje staré logo na hlavní stránce Google.cz. Měnit se bude i favikona – místo modrého čtverce nasadí firma kompaktní verzi nového loga, barevné G.
V oficiálním zprávě Google uvedl, že ke změně loga přistoupil také kvůli tomu, aby bylo dobře čitelné na všech zařízeních, tedy nejenom na stolních počítačích. Na velmi malých obrazovkách s nižším rozlišením (např. hodinkách) se totiž bezpatkové písmo vykresluje lépe, než písmo patkové.